8 Şubat 2008 Cuma

(BÖP) RİTMİK SAYMA

BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ ÖĞRETİM PROGRAMI FORMU(BÖP)

Öğrencinin Adı-Soyadı:
Sınıfı:
Öğrencinin Performans Düzeyi


Sayı sayma becerisi kazanmamıştır.


Kısa Dönemli Hedef



10’a kadar birer ritmik sayar.



Öğretimsel Hedef


1. 1'den başlayarak 5'e kadar birer ritmik sayar.2. Verilen herhangi bir sayıdan başlayarak 10'a kadar birer ritmik sayar.
Öğretim Süreci

A) Öğretimin yapıldığı yer


B) Araç-gereçler



C)Öğretimde kullanılacak yöntem ve teknikler.



D) Süre






Dersin işlenişi












Değerlendirme(ölçü aracı kullanacak)


sınıf

Legolar,resimli kartlar, gerçek nesneler




Basamaklandırmış, Anlatım,Soru –cevap, Tüm beceri



4 oturum






Öğretmen dikkat çekme ve derse hazırlık kısmından sonra öğrenciye bu ders birer ritmik saymayı öğreneceğiz der. Bu dersin sonunda sana gösterilen nesne ve varlıkların sayıları ayırt edebileceksiniz der. Öğretmen ilk önce nesnelerle birden beşe kadar ritmik sayar. Daha sonra öğrenciye farklı nesnelerle 10 a kadar ritmik saymayı öğreninceye kadar uygulama yaptırır. Nesnelerle çalışma yapıldıktan sonra öğretmen öğrencilere 1 den 5 kadar zihinden ritmik sayma çalışması yaptırır. Doğru davranışlar ödüllendirilir. Yanlışlarda sunum tekrarlanır. Öğretmen bu çalışmadan sonra öğrenciye ilk önce nesnelerle herhangi bir sayıdan başlayarak 10 a kadar sayma çalışması yaptırır. Nesnelerden sonra zihinden sayma çalışması yapılır. Doğru cevaplar ödüllenir.Yanlışlarda sunum tekrarlanır

Öğretmenin Adı Soyadı:






DEĞERLENDİRME

Bildirimler
Ölçüt
Yönerge
1.
Oturum
2. Oturum
3. Oturum
4. Oturum


1'den başlayarak 5 'e kadar birer ritmik sayar..

3/4


1'den başlayarak 5 'e kadar birer ritmik say.







Verilen herhangi bir sayıdan başlayarak 10 'a kadar birer ritmik sayar.


3/4


Verilen herhangi bir sayıdan başlayarak 10 'a kadar birer ritmik say.




Değerlendirme Sistemi: +: Bağımsız S: Sözel yardım
M: Model olma F: Fiziksel yardım

Hiç yorum yok: